יום חמישי, 26 בינואר 2012

סן דייגו - עם סבא וסבתא

לאחר נסיעה קצרה מדיסנילנד הגענו לסן דייגו. נסענו אל העיר העתיקה (הכל יחסי, היא בת 150שנה) שהיא מעין עיירת מערב פרוע עם בתים וחצרות ישנים שהפכו למוזיאונים חמודים שמסבירים על האינדיאנים, הספרדים, המקסיקנים והאמריקאים שחיו באיזור.

כרמל ואלון פוגשים חבר

וגם את סבא וסבתא




נכנסנו גם לאורווה שהפכה למוזיאון שמסביר על החוות וחיי הקאובוים שהיו פה, וליד החווה היו גם כמה חמורים שמאוד הפחידו את אביבוש.




והנה גם בייבי ג'יזס שבזכותו קיבלנו שבוע חופש. תנק-יו ג'יזס

כירכרה

שני מקסיקנים

וכמה סרטים שצולמו בעיר העתיקה

ובהמשך צופית מבררת מה בדיוק היה בדיסנילנד:

בניגוד לאלון שבחר מיד איזו מתנה הוא רוצה בדיסנילנד, כרמל התבלטה במשך שעות מה כדאי לה לקנות ובסוף לא קנינו כלום.

גם ראינו את הבית כנסת הישן של סן דייגו (שבמקור לא היה שם אלא העבירו ושתלו אותו באיזור השימור של העיר העתיקה) ולסיום היינו בסיור שהסביר על הגדוד המורמוני שהיה מוצב בסן-דיגו. הסיור הוא חינם אך בתמורה שמענו במשך שעה על נפלאות המורמונים בניחוח מסיונרי קל עד מתון. הסיור היה מעניין והדגים כיצד היו החיים בקליפורניה לפני 150 שנה, מדריכת הסיור היא מורמונית שעושה שם שנת שירות.
 בסוף הסיור כרמל ואלון הלכו לחפש זהב, וגם מצאו.

כרמל עם מורמון

בבית הכנסת

מחפשים זהב

כרמל מצאה (מימין: מדריכת הסיור)

עוד לפני החושך הספקנו להגיע לשמורה שנמצאת על החוף כמה דקות לפני שהיא נסגרה. אמנם כוכבי ים לא ראינו אבל לפחות ראינו את את השקיעה.




חשבנו שמיצינו את העסק להיום ונסענו למלון, אבל בדרך, בגלל פניה לא נכונה, הגענו לרחוב מואר לגמרי עם עשרות קישוטי כריסטמס, אז כמובן שעצרנו להסתכל.







קצת יידישקייט


ובפעם הבאה: כרמל ואלון עולים על מסוק, יוצאים מחורים בקרח, ונוגעים בשמים, והכל בגן החיות של סן דייגו (אה, וגם ראינו פנדה!)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה