יום שבת, 21 בינואר 2012

החגים והחופש עם סבא וסבתא

לכבוד הכריסטמס (שהיה כבר לפני חודש) נערכות הופעות בלט של מפצח האגוזים. ההופעה הטובה ביותר (לא בטוח, אבל בטוח שהיא הכי יקרה) היא של הבלט בסן-פרנסיסקו. צופית, כרמל, מירי ואיה נסעו לבדוק האם השמועות על איכות ההופעה אכן נכונות וחזרו עם דירוג עשר בסולם כרמל. האולם כולו היה מקושט לכבוד החגים וכולם מגיעים לבושים בהידור. ובאולם הכניסה ישנו עץ אשוח מהודר והרגשה חגיגית מסביב. אז אחרי שני חגי מולד פה, אנחנו מבינים את רגשי הנחיתות של היהודים שצריכים להסתפק בכמה נרות וסביבון כשמסביב הכל נוצץ.

כרמל עם שני רקדנים

כרמל עם שני רקדנים ואמא אחת

מה אתם קשורים?

צבעי הכריסטמס - ירוק ואדום

כרמל ואיה
בחופשת החורף הגיעו אלינו סבא וסבתא. ניצלנו את ההזדמנות והשארנו את אביבוש עם סבתא אסתי ויצאנו לאוקלנד לצפות במשחק NBA של הקינגס מסקרמנטו מול הוורירס של אוקלנד, דרבי קליפורניה (של שתי הקבוצות הגרועות ב-NBA). היה ממש כיף עם הרבה הפעלות של הקהל (כדורים וחולצות שמעיפים אל היציעים, מצלמה שמצלמת אנשים מהקהל, ועוד כל מיני שטויות) וכולנו (אפילו צופית) החזקנו מעמד עד הסוף (אל תהיו במתח, אוקלנד ניצחה).

ביום ראשון, כיון שהיה די אפור, החלטנו להשתתף בסיור המאורגן שיש באוניברסיטה. יצאנו כולנו יחד עם משפחת אלון החדש לסיור. היה די משעמם, כיון שגם האולמות המענינים היו סגורים וכמעט ולא היו סטודנטים בגלל חופשת החורף. אבל שני האלונים יצרו הרבה ענין ורעש, כי ברגע שהאלונים פוגשים אחד את השני זה כמו התפרצות אנרגיה ושניהם מתחילם להשתולל. ובשביל שני האלונים זה היה מקום אידיאלי להשתולל, ולהפר את שלוות הסיור.
חניה שמורה לזוכי פרס נובל

שני האלונים משתוללים

ונחים לרגלי מדריכת הסיור

בהמשך השבוע צופית ואני עבדנו, וסבא וסבתא השלימו שעות ביביסיטר שהם חייבים לנו מהחצי שנה האחרונה. ובערבים הלכנו למסיבות חנוכה שכונתיות, כמו זו אצל מירי ואמיר:

אביבוש ורוני

אז לאחר שבוע רגוע, יצאנו כולנו לחופש ונסענו דרומה לדיסינלנד ולסן דייגו. אל דיסנילנד הגענו מוקדם בבוקר ואת  אביבוש השארנו עם סבא וסבתא (הם התנדבו ראשונים) ויצאנו מצוידים בלו"ז מפורט (שהוכן על ידי צופית) להספיק כמה שיותר. אבל הדבר החשוב ביותר שקיבלנו שם הוא מעבר מהיר לכל המתקנים שקיבלנו כולנו בזכות אלון.  עוד לפני שהגענו לשם צופית התקשרה לדיסנילנד והסבירה על דלקת הפרקים של אלון, וכך ניצלנו מתורי ענק באחד מהימים העמוסים ביותר בשנה בדיסנילנד. אז באמת הספקנו כמעט כל מה שרצינו עד שנפלנו תשושים בערך בשמונה בערב, אחרי מצעד הסיום, וחזרנו למלון.
כולנו עלינו על כל המתקנים, וכרמל ואלון עמדו (או ליתר דיוק, ישבו) בגבורה בכל רכבות ההרים.

בכניסה לארמון

במתקן של פיטר פן

עם באז

במתקן "It's a small world"

כרמל אלון ואיה עם חבר שעיר

צופית מונצחת ברכבת הרים

אחרי שראינו את דיסנילנד והצטרפנו אל 500,000,000 אנשים שכבר היו שם, נסענו עוד שעתיים דרומה לראות את סן דייגו.