יום שלישי, 14 בדצמבר 2010

בבית, בסן פרנסיסקו ובטיולים- המחברת: כרמל

שלום לכולם
אנחנו רוצים לספר לכם על ההחלקה על הקרח שעשינו ביום ראשון. ועל הבית שלנו.
סרט ראשון והוא על ההחלקה על הקרח. קצת מפחיד אבל מסתדרים.עכשיו קדימה תראו את זה:
ועוד תמונות...

התמונה הזאת היא על החלקה על הקרח שבה כמעט כרמל הצליחה להחליק לבד. היא הרימה ידיים. תסתכלו גם בתמונות הבאו

אלון חיכה בסבלנות עד שכרמל סיימה להחליק

אבא צילם אותנו מלמעלה ואנראים קטנים אבל קרובים
וזה הבית שלנו - עכשיו תראו אותו..
זה החדר שלנו , הוא כל כך נחמד. אני צבעתי את המיטות. אתם יכולים לראות את המיטה שלי , היא תכלת-טורקיז ויש עליה פרחים

להתראות.אני מחכה לתגובות. כרמל

3 תגובות:

  1. מקסים , אנחנו והילדים מאד נהנו . כולם עכשיו רוצים לנסוע.

    עמיחי .

    תמשיכו לשלוח ולעדכן

    השבמחק
  2. כרמל, אני מקווה שאת תתאמני מספיק עד שאני אבוא לבקר. כדי שתוכלי ללמד אותי כיצד להחליק :)

    הבית נראה מקסים ובכלל מאוד כיף לראות מה עובר עליכם.
    אני אשמח להמשיך ולקרוא
    נשיקות וד"ש לכולם.
    לי

    השבמחק
  3. התמונות מאוד מדהימות מימנו אהרון עמיחי הילל אבישי חגי

    יעל נענתה מאוד מהתחפוסות שלכן

    מימני

    הילל ניתרע בחופש הגדול

    השבמחק